zaterdag 21 januari 2012

Mijn schilderijen


Hieronder staan een aantal van de schilderijen die ik gemaakt heb, de schilderijen zijn gemaakt op canvas als basis heb ik acrylverf gebruikt en de afwerking is gemaakt met pastelkrijt wat ik met mijn vingers aanbreng hier komt geen kwast aan te pas.

Elk schilderij is dan ook uniek!!!

Waarschuwing
Doordat ik alles afwerk met krijt moet ik wel waarschuwen ook al zijn de schilderijen met een afwerklaag ingespoten de krijt blijft altijd afgeven dus niet eroverheen wrijven of iets ertegenaan stoten !!!!!

Heeft u intresse in een schilderij mail me dan want ze zijn allemaal te koop!
deoudebeuk@gmail.com


De foto's zijn niet allemaal superkwaliteit maar je kan ze altijd in t echt komen bekijken.



Koffietijd 0,90 bij 0,90 mtr

kijk mij nou 0,80 bij 1,00 mtr

Wijntje 0,60 bij 0,60 mtr

Ben ik niet mooi 0,90 bij 0,90 mtr

Wou dat je hier was 1,20 bij 1,20 mtr



Beetje moe 0,60 bij 0,60 mtr

Vriendinnen 1,20 bij 1,60 mtr

Ben er klaar voor 0,60 bij o,60 mtr

Verkocht

Verkocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten